bakomminasolglasogon

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Fredrika - 11 oktober 2010 18:57

Kom igen nu allesammans, behöver verkligen hjälp med att komma på ett namn till min nya blogg!! Så alla ni som läser det här, ber jag er att skriva ett förslag, vem vet kanske det är just DITTförlag jag kommer använda! :D Hur ballt är inte det egentligen ? ;) <3

            

Av Fredrika - 11 oktober 2010 18:42

  

Nu sitter jag hemma hos coolaste Minna och bara slappar. Har pluggat lite franska också, har prov imorgon så det är bara att få in allt i huvudet tills imorgon :S

Men annars har vi bara chillat, ätit lite och varit hur trötta som helst. Tror jag somnar snart , som jag alltid gör här (a).

Men ja, idag hade jag utvecklingssamtal i skolan , och vi ni vad? JAG ÖVERLEVDE!! :D Haha jag gillar verkligen inte sånna samtal :P

Och sen så skippade gitarren idag, orkade verkligen åka dit för att bara spela i 40 minuter. En lite skum sak jag har tänkt på ( jag tänker alltid på skumma saker menmen (a)) är att jag inte vet vad nån av kilarna i min gitarrgrupp heter, ändå har jag spelat med dom någon månad nu ? :P Komiskt nästan...

Men juuuste vet ni en grymt kul, omg sak som jag fick reda på idag???!! Jo att jag och Minna kanske ska konfirmera oss tillsammans!! Asså fatta vad kuuuul!! Gud vad jag hoppas att jag kommer in, men tror jag gör det , för det fanns platser kvar när mamma anmälde mej idag :D Men ååå shit kan inte sluta tänka på det, längtar redan asmycket! Man får ju åka på skidresa, sommarläger OCH en resa till ballaste ROM :D Kom inte in på Husarö som jag först skulle gå , tyckte det va trist att jag inte gjorde det. Men det ska man inte deppa över, för nu får jag istället vara med grymaste och bästa Minna ! Ja, tror ni fattar vid det här laget att jag är vääldigt glad (a) Men nu ska jag gå, kommer antingen somna eller så orkar jag resa på mej och hämta franskaböckerna :P Vi får se vad det blir .... (a)


Puss , älskar alla er ! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards