bakomminasolglasogon

Alla inlägg under juli 2010

Av Fredrika - 31 juli 2010 20:25

Hejsan hoppsan !

Kom precis hem efter en lååång dag ute i härligaste Stockholm! Och jag kan bbara säga en sak:


"You gotta love Stockholm!!"

 

Var nere vid Dramaten och kollade på en färgglad parad! Härliga människor det  finns asså ;P Kommer upp lite bilder senare ikväll därifrån! :D



Nu ska jag gå och äta nåt kanske vet inte riktigt ty(a) Jag+ förvirrad= SANT!! XD

Pussar och kyssar nu måste jag stänga av<3  

Det känns lite som att jackan och mössan måate komma fram snart!!

 

INTE GIIILLLAA!!!!!!!!! :S ;(

Av Fredrika - 31 juli 2010 01:44

.... är precis det jag ska göra nu!!!! För imorgon ska man kolla på Pride - festivalsparaden så då måste man vara pigg!!


Kanske syn där om man har tur;P?



Smell you later ;P !! <3

  


Av Fredrika - 31 juli 2010 01:28

Dagens outfit!! ;D

  Örhängen från Forever 21   Glasögon från Berlin  Svart linne från Åhléns     Svarta jeans från H&M   Kavaj/Jacka från ETC  

Klackskor från Monki

 

 

Haha måste säga att bilden på linnet ääääääger!!!!!!! HAHA NOT!!! ;D XD 

Av Fredrika - 31 juli 2010 01:10

Heeelluu!!!

Nu ska ni få lite bilder på sakerna jag samt familjen fått idag från sysytern min!

Har tyvärr inte bild på allt som alla fick men kan istllet berätta vad det är ;P  Här kommer det:

  1. Fick en klänning från "Jack 88 Dakoda"! Love it!   2. Pappa fick en ny keps, det behövde han verkligen ;P   3. Jag fick ett par örhängen från " forever 21! Mega fina!     

4. Klisstermärken jag ska sätta på mitt mya gitarrfodral!(a) Står ställen där ja har varit på ;P köpta i Hollywood :D

  5. Parfym och hudlotion från " Victoria's secret"! ( Dom till vänster är mina, "mitten" mammas och till höger min systers) 

6. Muuuums älskar det här!!(a)

Okej här är saker jag inte hade foto på ! :

7. 4 paket "Tic tac"! Alltid bra att ha !

8. Mamma fick en kol från " Antherpoligic" ( Stavade som det låter, tror dock inte det verkligen stavas så :S)! 

9. Pappa fick ett skärp från " Ralph Lauren"!

10. Hela familjen Carleforniens flagga( som man har uppe i en flaggstån) från familjen dom bodde hos.

11. Hersie( stavning??) kisses - Chokladgodis !


Hoho fina saker va? :D


Sen köpte Min syster till sej själv :

Ett par skor, en tunika, 3 kjolar och nånting mer kanske, kommer inte ihåg:S En tröja om jag minns rätt :)



Kramar!!<3

Av Fredrika - 30 juli 2010 21:36

Oj , har ätit för mycket mat nu på kvällen, är heeelt mätt ! Hoho(a)

Har ju lovat er bilder på det min syster hade med från USA, och såklart ska jag lova er det! MEN, nu när min syrra har kommit hem kan jag inte vara inne på hennes data, såå jag måste bara koppla in min egna data innan ni kan få se bilderna...:( Men kommmer göra det ikväll så häng kvar så ska ni snart få se fina saker ! :D

Jag och min syrra, gick på bio ikväll faktiskt, tyckte att det skulle vara mysigt :)

Innan bion gick hela familjen och fikade lite godsaker på ett café på söder ! Muuums tog en is latte , gott faktiskt:P Brukar inte gilla latte men den var riktigt god !

Sen gick jag och min syrra och köpte popcorn, djungelvrål, en dricka och satte oss i stolarna för att efter ett tag få se " Eclipse"!! Har redan sett den , men inte min syrra, så vi kollade på den :) Lika bra som första gången jag såg den ;p



Kraaamisar!


Juste ska färga håret ikväll! Känns som hundrade gången ;P Ska färga en gång ikväll och en gång imorgon, haha det är min pappa som gör det, en riktig hemmafru är han ;)Ska bli en mörkare brun den här gången !

Visste ni att jag egentligen är BLOND?? :O :D

  

Är han inte bara för gullig eller vad? ;D<3

Av Fredrika - 30 juli 2010 10:18

Hej på er !!

Nu har min syster kommit hem , äntligen ;P!

Hon hade med sej finfina saker till familjen , så fint att ni får bilder sen ;P

Hoho, av mej fick hon bara en kram (a) Men men det är ju lika bra som någonting annat , eller hur , kärlek är det bästa som finns ? ;)

Är världens tröttaste, vill sova igen , men tror inte jag ska göra det. Ska nog sätta på FRIENDS, koka té och krypa ner i en varm filt !

 

Kramísar! <3

  

Av Fredrika - 30 juli 2010 03:24

Känns som den här bloggen är rätt så tråkig..

Fast det är bara min åsikt, vad tycker egentligen ni? Jag menar det är ni som bestämmer, det är ju ni som ska tycka den är bra att läsa:)


Så tyck till nu, berätta för mej vad jag ska ändra, mer bilder mindre bilder, längre texter? Säg till :D<3

  

Foto tagen av:  pappa


Av Fredrika - 30 juli 2010 01:22

Hoho, den var inte borta, den var bara inte där jag kom ihåg jag hade lagt den ;P

  

  

saknar dej älskling!!  

Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards