bakomminasolglasogon

Alla inlägg under mars 2010

Av Fredrika - 31 mars 2010 23:38

Nu är jag som skalman :P Hans tuffa klocka ringer till när den tycker han ska äta, så då äter han . Precis som jag :P

Hans klocka ringer till när han ska sova , så då somnar han på ett ögonblick :P

Just där kan jag nog inte hålla med , för det första så har jag ingen klocka som ringer och säger till mej om sånna saker :P jag har någonting som kallas tjatiga föreldrar istället XD och för det andra så somnar jag inte så fort dom däger till utan kanske 2-3 timmar efter dom sagt till att jag ska sova (a) haha lyckat säger jag bara ;P

Men som ni nog fattar så var det här mitt farväl och godnatt för denna dag som varit =) Hoppas ni alla sover sött för det ska jag också :P


Ska sätta på lite bra musik så somnar jag lättare hoho:D


Puss och godnatt skumkatt XD<3


  

Av Fredrika - 31 mars 2010 21:03

  haha väääldigt gamla bilder :P   

Dåååååligt säger jag bara :@

är det inte bara VÄLDIGT taskigt att vi måste gå heldag i skolan imorrn när de andra flesta är lediga eller åtminstone går halvdag ?? =/ jag tycker i alla fall det är liiite taskigt för jag menar man måste ju åtminstone ha en halv dag att förbereda sig inför lov (a) hihi näe men om ma tänker på det positiva så komemr VI ju få en annan dag då vi är lediga och andra skolor INTE är det =P så det är ju igentligen en bra sak som kommer från det dåliga :p för man får ju inte glömma att lovet är en hel vecka så det är ju hur bra som helst :D


Hände inte så mycket i skolan idag , luktade jättemycket FÅR efter slöjden bara så det var inte så trevlig ! Hahah tycker ni det där lät lite väl skumt?? aa men jag ska förklara så ni fattar vad jag menar :P Asså vi tovade( tror det heter så) på slöjden och gjorde typ bollar och påskägg i massa olika förger=) och då använder man ju ull från får så nu fattar ni nog varför jag sa att jag lucktade får ;P



efeter skolan gick jag å Minna Pinna och handalde lite , gick hem till henne  och kolla på TV( haha jag somnade ju såklart som vanligt i hennes soffa XD var sååå himla trött idag med :P) sen hämta pappa mej för vi skulle åka och handla inför PÅÅÅÅSK :D:D:D


Nu blev det väälidigt långt inlägg men jag hoppas ni bara blir glada över det=)


Ett tips till alla er som glömt: GLÖM INTE VAD DET ÄR FÖR DAG IMORGON!!!!! haha säger inte mer än så :P


Puss på er !! <3

Av Fredrika - 30 mars 2010 22:28

        

Nä män tjena på er alla =)

har tyvärr inte hunnit skriva tidigare idag, har haft fullt upp. Men nu gör jag det så jag hoppas ni blir glada :P


Idag efter skolan åkte jag snabbt hem till Minna för att ladda min mobil :P haha var i behov av den då så behövde verkligen ladda :P

Sen åkte jag till Västra skogen å mötte en kompis jag inte träffat på länge , så det var väldigt roligt =)

Vi gick typ hem till han och spela Xbox å guitar hero XD haha ni ska veta hur dålig jag var på att spela gitarr asså!!  haha satt typ och skratta heeela tiden och det lät hur falskt som helst :P haha och det roliga är att jag bara körde mest på medium :P haha fatta mej om jag skulle kört expert ??!! haha skulle fått PANIK !! XD

Men åkte typ hem vid 6, har lagat lite mat och kollat på tv ( Cougar town :D:D:D) och spelat lite gura :P har lite svårt att komma på låtar jag kan spela så har ni några förslag?? skulle vara roligt att veta vad ni gillar för musik också :P


Juste lilla Tess internaet funkar inte hemma hos henne , så det är därför hon inte har kunnat skriva =/ så vi får HÅLLA TUMMARNA att det kommer börja fungera snart igen :D !!


Ska stänga av datan nu så det här blir mitt hejdå till er =/


Puss och kram till er alla ! <3


Av Fredrika - 29 mars 2010 22:52

Nu har mina föräldrar tjatat på mej VÄLDIGT många gånger att jag ska gå och lägga mej så tror jag måste göra det nu :S så jag hoppas ni drömmer riktigt sött allesammans och sover gott :P

juste jag kommer nt kunna blogga förrän imorrn kväll, tror jag i af , ska hem till en kompis :P

men jag hoppas jag kan göra dfet :P


puss och godnatt <33


 haha en blandlåt till er alla från mej XD



vare inte väääldigt länge sedan man såg... BERT :D

Av Fredrika - 29 mars 2010 22:18

Hallooj :D

    

Behövde SPRINGA till GULMARSPLAN för den himla tvärbanan skulle komma om 7 minuter!! och jag pallade ju inte stå där och vänta så jag småsprang istället :P måate sett helt sjukt ut XD

Menvet ni vad jag blev så himla STOLT över?? :D:D jo att när jag tillslut kom till Gullis(gullmarsplan XD) så såg jag att tvärbanan kom DÅ!!! haha fatta jag hade gått från mitt hem till Gullis på 6 MINUTER :P fatta vad snabbt jag måste gått :P haha jag kom ändå 10 minuter sent till träningen ( :S ) fast det var bara att gå in å börja då istället så det va lungt :D


Sen kom jag väl bara hem, har ätit lite och ska nog snart gå och lägga mrej. e heelt slut ef´ter träningen XD haha lat jag e asså =P


JUSTE måste bara berätta att min kompis har VÄRLDENS SÄMSTA MUSIKSMAK !!:P

inget taskigt så men fattar nt hur han kan gilla dt :P fast jag menar , alla har väl sin egna smak, så jag gillar honom i a f :P haha fast sorry men diggar bara inte den musiken han gillar :P haha ramla typ ner på golvet när han visa en låt han gilla :P haha kunde typ ninte andas för jag skrattade så hinla mycke :D


men det här blir kvällens sista( förutom ett till :p) inlägg så puss på er alla <3

Av Fredrika - 29 mars 2010 18:58

goddag alla ni :P


Slutade vid kvart i fyra, dagen givk HUR FORT SOM HELST :P haha det va i a f väldigt skönt =)

Tess följde med mej hem å vi typ kolla på tv och sånt . var vääldigt trött då XD

Nu ska jag springa och träna ! måste ju se bra ut innför sommar 2010 eller hur? :P

haha men nu ´MÅSTE jag sluta skriva om jag ska hinna med tåget , puss på er alla så hörs vi sen när jag kommer hem <3


  

Av Fredrika - 28 mars 2010 22:53

Hej alla kära ni som läser denna blogg :P

Såååååå glad jag va ikvääl assså !! :D ni kan nog nt ens fatta hur och VAD igentligen jag va så himla lycklig över?:P vill ni veta? ^^

haha jag var glad över ... AAAALLT :D:D haha låter lite skumt?? jag vet men asså fick bara värsta vågen över mej med glada tankar och sånt där man får ett HAPPYFACE FÖR DAN ni vet :P hoho asså chatta me tess samtidigt och gissa vad?? :O Hon var EXAKT lika glad och lycklig som jag var just då :P sammanträffade eller vad lixommXD??

haha stod i min säng och dansade och sjöng :P haha inte vackert men jag menar , vem lyssnar :P höhö men nu så e jag helt sluut efter mitt lilla dansryck =P

Så nu ska jga gå och lägga mej som resten av familjen redan gjort , så jag hoppas ni alla sover bra så hörs vi imorrn :D puss och massvis med happyface kramar till er alla <3


    


Lika som bär?? haha näe skulle väl inte tro det :P

dom 2 (trötta) systrarna Törnkvist XD <3

Av Fredrika - 28 mars 2010 22:29

            


haha kul va?? XP puss på er <3

Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards