bakomminasolglasogon

Alla inlägg under juni 2010

Av Fredrika - 25 juni 2010 20:00

Tjoohoo alla söta som läser Freddas blogg!

Hur mår ni ? Jag mår bara bra fast jag saknar Fredda ..  

Men får ju träffa henne på onsdag då vi åker bort. Ruuuuligt va ?

Idag är de i allafall midsommar brukar ni fira de på något speciellt sätt ?

Jag har iallafall bara varit med familjen och vi har haft gäster och blablabla.

Men nu blir detta inlägg tråkigare och tråkigar så lika bra att sluta. 

Puuuuuss!


Jag & Fredda i vintras typ .

Kolla in min blogg :

http://somterese.bloggplatsen.se/



Av Fredrika - 23 juni 2010 17:00

Hej på er alla kära läsare!

Sitter här i den lilla staden Leksands bibliotek och skriver lite kort. Ni sk abara veta hur varmt det är här! är det varmt hos er också eller? :D guuuud vad man känner att somamren äntligen är här nu asså!!!!

Har tyvärr inget internet eller någon dator här uppe i dalarna , så ni får nöja er med lite färre inlägg ..:/ komemr inte bli så många nu dom senaste dagarna , kommer inte åka hit något mer tror jag :( men sen ni ;P


Nu på landet har vi hunnit fixa vårt dass( haha låter skumt kanske , men det blev hur fint som helst!) , satt upp studsmattan och hoppat lite och lite andra kuliga saker såklart också :D

På fredag är det ju MIDSOMMAR!!! :D herrejösses vad det känns som att det kom snabbt i år :O? men komme rlbi ritkigt kul , sk afira både i Leksand på midsommarafton , och sen i vår lilla fina by på midsommardagen :D!!


Men nu sk ajag gå och köpa mumsig kall glass så glad sommar och ha ett härligt lov allesammans ! <3



GLAD MIDSOMMAR!!!!!!

  


Av Fredrika - 22 juni 2010 08:23

Hej hopp!!

Igår ÄÄÄGGDE det i Hovet!! Var så himla kul och alla bara skrek som galningar!:D fick bara liiiite ont i öronen ;P Men nu har jag i alla fall sett dom och det var verkligen skitaroligt! Efter dom hade blivit intevjuade på scen, skrev dom autografer ett tag till , och då fixade jag och julia VIP biljetter så vi kunde gå ner och stå väldigt nära dom :D hohoh var verkligen askul , skulle vilja göra allt igen :D


Men tyvärr, det går nt, för idag åker jag och familjen till landet! =/ inte ska man väl deppa över det, har ju nästan växt upp halva livet där :P men så nu ska vi åka dit, fira midsommar där som vanligt. Sen kommer massor av kompisar som ska hälsa på :)

kommer liksom inte kunna blogga under dom här veckornaa så mycket, därför skriver jag vad jag ska göra nu istället :

Fira midsommar i dalarna med familjekompisar!

Några av min systers kompisar kommer och hälsar på

Jag åker ( själv!!) med tåg ner till stockholm ,träffar minna och går på "the twilight saga Eclipse!!!" OMG lääängtar !!!!

sover hos minna nån timma

Möter tess , sätter oss på tåget mot ÅMÅL!! :D

är där en vecka ungefär, sen tar hon och jag bussen från åmål ändå upp till dalarna !!! % timmar kan ni fatta på en buss? :O XD


Men det var väl ungefär det, haha låter det som en rätt så kul plan?? :P det tycker i alla falll jag !!!!!


Men nu måste jag verkligen gå, skulle vart klar 8 :S


Puss komem sakna er, uppdaterar när jag kan ! GLAD SOMMAR ALLESAMMANS!!!:D


  

Av Fredrika - 21 juni 2010 15:06

saknar alla dom här häliga tjejerna sjuukt mycket! <3

  

PLOPP!!


Kom precis hem från Hovet( vid Globen) , har suttit där med minna och emilia och väntat i någon timme i kö :P Kan ni kanske gissa till vad vi satt i kö för ?? ;)

Jo , inget mindre än..... FÖR ATT SE TAYLOR L. OCH KRISTEN S.!!!! :D:D haha asså dom i Twilight filmerna :)

Söta som minna och emilia var, så har dom stått i en kö förut så vi fick biljetter til ldet, fast inte VIP utan vanliga :) men sen så fick minna och emilia det fast jag och julia har fortfarnade vanliga , men det är lika bra det :D



Så ikväll gäller det, klockan 6 börjar det så jag och Julia ska mötas vid 5 där utanför :D




Kyssar från mej till kanske just dej ? ;)<3



Av Fredrika - 21 juni 2010 01:44

Är det inte bara lite konstigt att på sommaren är man nästan alltid uppe sent, typ ibland till 3 och sånt? eller jag är i alla fall det, hur är det med er?


Lite skumt tycker jag, men det hör väl ihop med sommaren, manhar inga tidiga tider att passa nästa dag :)


Haha bara en liten tanke jag hade i mitt lilla huvud ;P


Ska nog sätta på några vänneravsnitt nu( JAG <3 VÄNNER så det så ;P) Haha så duktig som jag var idag, kopplade jag faktiskt in playstationet i min TV så kan nu kolla på film :D

Vad är klockan egentligen?? :O har ingen klocka här så kan inte se :S hah ajag vet, det finns klocka på datan men har en förstorad skärm så såklart försvann just klockan ur bilden...-.- typiskt va? :S



Men nu skrev tess till mej så sk asvara på det hon skrev :) puss så länge!! <3  

bjuder faktiskt på den bilden :O

Av Fredrika - 20 juni 2010 21:56

Jag ska dela ut en guldstjärna till....TESS (!) för att hon orkade läsa hela det där lååånga inlägget som var meeega långt( och tråkigt säkert(A)) !!


Så här får du din guldstjärna!!! :D <3

  




Nån mer som oxå orkat läsa hela?? ;P säg då till så får ni också en....dummdummdummm.... GULDSTJÄRNA!!!! :D





PS. hhah jag e sååå mobbad men dt e kul ;P

Av Fredrika - 20 juni 2010 15:17

Snart börjar det dra ihop sej innför den STOORA resan som jag och min älskade tess ska göra till .....ÅMÅL!!!


Längtar sjukt mycket ska ni veta!:D biljetterna bokades nu i helgen så nu är vi verkligen påväg! längtar efter att få träffa hennes släkt( har hört så himla mycket fina och gulliga saker om hennes söta mormor:) ) och så längtar jag efter heeeela Åmål! har aldrig varit i Åmål men verkar så himla mysigt där :) vi sk aha sjukt kul du och jag , kommer aldrig i hela mitt liv glömma det! ( det vet jag  redan nu att det komme rbli sjukt kuuuuuL!!!!!!!!)


OMG kan inte hålla mej !!! 30 JUNI KOM NUUUUU!!! :D

  


Av Fredrika - 20 juni 2010 14:54

Atombomb!!! sååå tråkigt har jag just nu!!=/


Vill hitta på någonting att göra , så om nån är ledig idag så ring messa eller kom över! :D


Hänt rätt rätt så mycket dom senaste dagarna . Eller asså inte dåligt mycket eller jättebramycket, utan jag har bara llixom inte suttit hemma och degat utan alltid haft något att göra:)


Eeeh.... i .. vad är det för dag idag?? juste söndag va? okej men då var det i tisdags kom jag ju hem från Denmark . och sen på onsdagen åkte jag hem till tess och sov där ! :D vi var värsta mupparna och hade ruuligt ;P

sen var det väl torsdagen som kom och då kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad jag gjorde:S eller jo jag stannade hemma ho tess och solade hela dan SEN åkte jag hem :)

sov....

fredagen då då. eeeh... sov läääänge! mötte tess vid slussen vid halv 5, skulle gå till grönan och se MISS LIIII!! haha det var så himla kul , exakt när vi gick av tåget vid slussen började det att spöregna , men det sket jag och tess fullständigt i!!:D hahah så himla kul för tess bah... guuud va kul att det regnar( när vi fortfarande stod u dertak och precis skulle gå uut) ! haha en kille framför bah.. tycker du det är roligt?? och blablabla.... hahah och sen så frågade han en tant( hon hade precis kommit in under tak, var helt dyngblöt och det droppade sjukt mycket från hennes kläder) haha han bah... regnar det ute?? hahaha och jag och tess bara höll på att döööö av garv !!XD så nu diggar jag och tess han :D!!

MEn vi gick ( sprang) till färjan blev bara liiiite* ironi* blöta haha kunde vrida om skon å då kom det rätt så mycke vatten ;P

Satt först och spelade tvspel i spelrummet på grönan , sen funkade allt igen, så då åkte vi aaaaallt såklaart. inga folk alls, kom mer på slutet! mest vuxna faktiskt , men det var bara kul , för alla blev barn på nytt och dom såg ut att ha skitkul !!:D


Men oj vad långt:S okej men tess sov hos mej från fredagen till lördagen, sen skulle jag och familjen gå hem till våra kompisar och kolla på bröllopet! brydde mej faktiskt inte alls så mycket men det var kul att träffa dom andra :) men sen har det inte hänt så mycke ...:S missade en film på grund av brölloppet så kanske sk asätta mej ner och kolla på den :)




Ps . alla som orkade lääsa heeel adet här kommer få en riktigt fin och stooor guldstjärna av mej !!! :D

  



galna vi ;P



Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards