bakomminasolglasogon

Alla inlägg under maj 2010

Av Fredrika - 25 maj 2010 23:53

Nu är det ju såhär att klockan är mycke, jag är trött och det är skola imorrn ... tycker inte ni det låter som en bra anledning att gå å lägga sej nu ??^;P Tyck er faktiskt jag  också ^^


Imorrn får ni mumsiga och smaskiga bilder på den kaka tess och jag baka !! ( haha oooh det rimade^^) (A) haah och recept fast det inte ens fansn nåt XD



Dröm sött!! <3


  

Av Fredrika - 25 maj 2010 23:03

  Hej alla ni!¨


Är helt förvirrad, chockad och mega glad  nu på kvällen fast allt kom på en gång så det blev bara en enda röra av alltihop :S vad ska man göra i sånna tillfällen ??

är så svårt om man får en massa information på en gång :S men det va mest bra saker så kommer nog lösa sej :D!

Måste bara säga grattis till en person!!!!!! Älskar dej !!! <333333333 ( you know who you are ;))


MEn nu ska jag gå och borsta tänderna

Av Fredrika - 25 maj 2010 21:39

Hajhaj!!


Sitter och kollar på desperate, alltid lika spännande (A) har varit en väldigt lugn dag/kväll fast gjort rätt mycket i alla fall känns det som :S haha fast kanske inte igenltigen ^^


Hade matteprov i skolan idag, gick faktiskt rätt bra :P han rätteda direkt efter så hade typ bara 3 slarvfel :) så va helt okej prov faktistkt !

Åkte med tess efter skolan hem till mej :P hah amåste bara säga att vi var väääldigt skumma efter skolan när vi var på väg hem och VI SKÄMDE UT OSS SÅ HIMLA MYCKET SÅ VI DOG!!! asså måste bara berätta !!


Vi satt på tunnelbanan och "tjuvlyssnade" på ett par tjejr som stod och pratade lite längre bort . nån gång fick vi en skrattattack för att dom snackde om så roliga saker! haha men det som va så pinsamt att vi dog, var att killen som satt precis mitt emot tess och mej var deras kompis!!! och han hade ju fattat att vi skrattade åt dom!!!! så jag och tess bara sprang av tunnelbanan fullt i skratt !!XD


haha aa det var det sen bakade vi en kladd/ allt möjligt kaka med eget recept ^^ blev faktistkt ätbart och väldigt gott :D och så blanda vi ihop en smootihe också !! Och  sen när hon hade gått somna jag och vaknade 3 timmar efter (a) haah då kan ni nog fatta hur trött jag va :P och då blev det tv-tittar kväll :D



Men nu är pausen slut så måste sticka !



Kramar <3


  

Av Fredrika - 24 maj 2010 23:19

   tänkte bara visa en  skum bild som ni alla´kan drömma om ;P<3

Av Fredrika - 24 maj 2010 23:13

Gokväll:P



Blir bara ett litet snabbt inlägg idag, mamma skriker på mej att jag måste sova XD

Åkte hem till julia efter skolan , söta fanny var också med oss så vi hade jätteroligt :P hoppade STUDSMATTA för första gången i år ^^ längtar upp till mitt landställe så jag får "bygga" upp den för i år :P

Men vi hade kul , lekte med hennes söta småsyskon också :P

Åkte hem så jag kom hem vid åtta tiden och efter det har jag bara slappat och chillat (A)

Kollade på 1½ film ikväll , senior skip day och en till som jag glömt namnet på ^^ haha men dom var helt okej faktiskt XD


Men nu MÅSTE jag borsta tänderna och tvätta händerna ! <3

Av Fredrika - 23 maj 2010 23:58

HEj alla sömntutor :D


Borstar tänderna för nu sk ajag sova!! :P <3


godnatt!!!!

  


Haha sötnosen och jag :P <3

Av Fredrika - 23 maj 2010 23:11


Här kommer de efterlängtade bilderna från gotland!!:D inte alla men några fina i alla fall!! <3


sötnosarna på pendeln hem <3

     

victor äter räka ?? XD

  me and gutten XP ( bjuder på den )   busstationen påväg hem   sexiga poser där ;)   nämen där va jag ;P   :)   gusten in the sunset =)   elin ÄLSKAR pizza!!   nån kyrka.. ?? :P   dom tre vännerna ... men vart e jerry ?? :o XD   nice :P   ser HELT miffad ut men jaj askit samma DX ser ut som om jag har ätit TRE sånna där stora glassar redan!!XP   sötaa elin ! <3   lite konstig gruppbild men fin ;P   haha alla attackerar gutten XD   <3   trötta :O   walking down the street   agnes och emma spelar kort   liiiite blåsigt   asså jag hoppar därför ser det lite skumt ut !   fint men lite kyligt   gulliga emma :)

Elin nöj sattt hon köpt glass:D

älsklingen <3     


sist men inte minst:

Alla tillsammans !! <3 :D  

Av Fredrika - 23 maj 2010 21:06

Jag kan simma, men i dina ögon drunknar jag...

 

 

Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards