bakomminasolglasogon

Alla inlägg under april 2010

Av Fredrika - 30 april 2010 23:50

  


mm, idag är det ju Valborg!:D Grattis på valborgsdagen eller vad säger man??:O(a )

gick med the family till hammarby backen och spanade in elden där:P det var faktiskt rätt så funt och det var myyyycket mer folk än vad jag hade hoppats på :D så det var ett stort plus!! vi gick uppför backen för att kolla på utsiktenXD haha typiskt mej så ramlade jag såklart i leran, mnen som tur va tog jag bara emoy me händerna^^

spelade in en film på bilden idag(jag johanna å tess va i en grupp) så det var roligt:) haha vi får se på måndag hur det blev(a) roligt var det i alla fall att spela in^^


nu har jag kollat klart på en film, så nu är det läggdags förr mej ska ni veta :P ska upp tidigt imorgon för at hjälpa till i en lägenhet så godnatt<3


Av Fredrika - 29 april 2010 22:32

Av Fredrika - 29 april 2010 22:16

haha  världens sämsta rim i rubriken... i know:P haha det är ju inte ens ett rim XD
NU fattar ni nog hur trött jag är :P Har ju varit en riktigt fartfylld dag och gjort en massa :D

Imorgon ska jag försöka komma ihåg att ta med guldkortet till skolan så jag kan åka direkt till grönan efter skolan :P  Måste bara komma på nåt sätt att komma ihåg det(a) Är det nån annan som också ska dit?? :)


Men nu har jag riktigt ont i käkarna för jag har tuggat för mycket tuggummi och ont i ögonen för jag har suttit framför tv, så det låter som ett bra tillfälle att gå och sova ^^

Så godnatt på er alla så får vi hålla tummarna att det inte regnar imorgon :D!! <3



Älskar dej sjukt mycke söta du!<3  

Av Fredrika - 29 april 2010 21:59

  

GRATTIS PÅ DEJ ELIN FÖR IDAG FYLLER DU ÅR!! :D <333

Av Fredrika - 29 april 2010 21:23

Här kommer det massor av fina och sommriga bilder från idag :D!! :

                        

Av Fredrika - 29 april 2010 18:49


Haha såhär kul har jag och min syrra en vanlig kväll.... :P :


( haha tänk inte på vad jag säger XD)


LEEEENNART!!!!!


 



 LAILA!!!!!!( tidigare känd som Lennart...)

 


Laila                                             
=                                   Lennart

  



haha skumt värre (a) <3

Av Fredrika - 29 april 2010 18:38

Haha hej på er alla soliga och glad ni!!


Haha tess och jag har  haft en väääldigt rolig dag idag måste jag bara säga !!:D

Efter skolan åkte vi hem till mej , sen gick vi till konsum och handlade lite goa saker och sen raka vägen ner till vattnet! :P

Det var hur fint som helst där( bilder komemr senare) och vattnet glittare finfint^^

Haha vi solade, hade vattenkrig(XD) och sprang runt där:P

Haha ni ska veta hur roligt det var! Haha ett par kilalr kom sen( 93 sa dom att de var) haha och dom började snacka med ossXD eller tess skötte snacket, jag kunde bara garva^^ Aa så dom snacka lite och ville ha mina skor?? :O haha fast det fick dom inte XD haha busig jag är ^^

satt där och solade några timmar, och sen förljde jag med henne till tvärbanan :P

Haha det va en vääldigt härligt och sjuuukt kul dag i dag , hoppas ni har haft exakt lika roligt ni också :D


Sommarkyssar<3


  

Av Fredrika - 28 april 2010 22:26

Sååå himla skumt!! varför går det inte att ladda upp videosar?????? får väl titta på det imorrn =/

Men nu ska jag sova för nu är jag trött......


det regnar fortafarnde och det är ju vääldigt trist!!

Imorgon om det är finare väder, ska jag och söta tess ut och cykla runt brunnsviken och ha roligt :P

Hoppas verkligen det slutar regna nu!!! =/


Puss och kram skumbanan!<3




Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards