bakomminasolglasogon

Alla inlägg under augusti 2010

Av Fredrika - 31 augusti 2010 22:43

Skor nummer 1 :

  

  

HÖSTSKOR


Skor nummer 2 :

 


VITA , ENKLA TYGSKOR



Hoho det var dom det :) Vad tycker ni om dom ? <3  

Av Fredrika - 31 augusti 2010 22:28

Okej nu sätter jag igång med bloggandet igen , känns som att det änligen är dags att uppdatera sej lite !

Det har inte alls hänt så mycket i mitt liv på den senaste tiden, därför har jag inte skrivt  så mycket= inget alls egentligen (a) Men nu är hösten snart här( eller den är typ här men det är fortfarnde varmt ute?? :S ) så nu kan man kanske komma på lite saker att skriva om :D

Idag hade vi skola som vanligt, hade slöjd och där håller vi på att sticka :) Ganska kul faktiskt, ska nog sticka en mössa men vet inte riktigt:S Hahah allt blir ändå så fult så kommer nog ändå hamna längst bak i garderoben, om inte i soptunnan ;P

Efter skolan mötte jag min pappa och min syrra på stan, skulle ut och checka in lite höstkläder och skor. Hade hittat rätt många saker jag "behövde" men hade inga pengar, så blev 2 par skor som pappa var snäll och köpte till mej istället :)

NU tjatar alla på mej att jag måste sova, så ska väl ta att göra det :P


Gonatt alla sötnosar ! <3

  


Av Fredrika - 25 augusti 2010 19:03

Tjaaa !

Terese den bästa hära --->  

Sitter med Freddas lilla dator här medans Fredda spelar tevespel.

Inatt sover jag här

Hohoh idag har vi varit och hälsat på Freddas kusiner dom var så snälla så :)

Nja .. men vi var såklart på skaaaaansen :DD

Sen hade vi allsång men då börja det spöregna . Mindre mys pys!


 

Jag diggar Fredda meeeeeeeeeest i   heeeela vida värden!

Av Fredrika - 24 augusti 2010 23:37

Jag vet , jag vet, jag har inte alls varit en trogen bloggare dom här senaste veckorna, och det är ju inte alls kul för er , eller hur? :/

Men alltså, jag tycker såhär, om jag ändå inte har något att skriva om just nu som kommer att intressera er, så är det väl bara tråkigt och onödigt för er att läsa om en sak ni bara kommer att somna till ? (a)

Så därför har jag nu bestämt mej att från och med NU, ska jag börja blogga igen :) För nu kan jag ju i alla fall skriva om alla saker som har hänt, händer och kommer hända :P!!
Okej n har jag hållt ett mega långt "tal" känns det som, och nu är min mamma lite purken för jag inte går och lägger mej:S


Så därför säger jag godnatt ooch hörs imorgon! Ska åka till skansen imorgon med skolan, så vi hörs väl antagligen efter det ;P <333

  

Ett liv utan dej går inte att föreställa, älskar dej nu & för alltid!<33

Av Fredrika - 16 augusti 2010 22:34

Får liiite panik!!!! Vill men ändå inte att skolan ska börja :S!!! Kommer aldrig orka gå upp imorgon eller någon annan dag, för jag menar, det är sååå himla tidigt man börjar ju!! :O

 

Så därför måste jag sova nu nu nuuuuuuuuu!!!!

Önska mej lycka till, för det kommer behövas i stooora lass!!! :O

 

 

<3

     

Av Fredrika - 15 augusti 2010 17:04

Jag är trött för jag har inte gjort någonting typ. Och jag ska säga en sak till er, det är tråkigt!

Är hemma hos Tess just nu, sov hos den lilla busungen i natt:P Hade myspys här , haha god mat ;P Jag tror hon och jag är bäääst på astt laga mat, vi gjorde en helt egendesign lasange som innehöll lasangeplattor och pyttipanna XD haha gott? Njae sådär måste jag säga (a)

Men idag har jag hjälpt henne att tvätta, hoho vi är städtanter :p

Men sen måste jag åka hem, ska förbereda mej inför skolan!

OMG FATTA ATT JAG BÖRJAR OM 2 DAR!!!!!!!!!!


Någon mer än jag som har lite panik??!!

Haha men puss på er , ska tvätta nu ;P!!!<3

 

Av Fredrika - 13 augusti 2010 11:49

Hohohohoh !!

Tjooo alle ni!

Sitter vid Rebbos data och skriver det här inlägget:P

Igår hade vi sjukt kul i Kungsan!! Vi dansade myyycket och hade en skiit rolig tid där ;D

Vi gick hem 12 ungefär för då var det slut. Snäll som Rebbo är så fick alla vi sova hemma hos henne, Elin , Terese, Lisa, Fannie och jag såklart ;P Tack sötaste snyggaste Rebbo för det!! <3

Nu blev det vääääldigt varmt för jag är inlindat i ett täcke, så puss och kram skriver när jag kommer hem!! <3

  


Elin, Fannie, Lisa, Rebbo och jag:)<3


  


Lilla Tess va inte med på bilden, så ni får den här söta bilden på henne istället!! <3 

Av Fredrika - 12 augusti 2010 02:14

Jag älskar dej min Viktor Axelsson!! 

 



( Han som spelar Ivar i " Linas kvällsbok!!) 

Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards