bakomminasolglasogon

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Fredrika - 9 oktober 2010 11:05

Tjena mors!

Nuuu blev det visst lite bloggning :P Har haft lite fullt upp i förrigår och igår , så hann aldrig med:S Men nu är jag här :D


I torsdags så hade vi skola , hände inte så mycket där tror jag . Sen efter gick jag hem till Minna och slappade :P Efter ett tag kom Julia och Venus också hem dit, men sen behövde jag gå och sjunga, så gick runt 5=/

Sen var det dags hemåt och behövde plugga lite och sånt .


Igår så var det skolan( näääähä (A)) men det gick huuuur segt som helst ! Höll på att somna på sista SO lektionen allstå, så tråkigt :S

Men hoho jaja , efter skolan mötte jag Jensa på Odenplan och så åkte vi och träffa min syrra. Sen gick vi runt och kollade lite på stan och åkte sen hem till oss  och bara chillade. Jensa sov hos oss också ,men nu har han precit gått .

Men ja, det var min första del av helgen då, nu snart ska vi åka hem till min kusin som fyller år och fira honom:) Så bloggar mera sen, kram! <3

  

Sötaste kusinen Einar <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards