bakomminasolglasogon

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Fredrika - 3 oktober 2010 23:32

Ska nog stänga av datorn snart, är helt slut ! Men imorgon är det ju som sagt skola igen, helgen är redan slut, gud va snabbt det gick men ändå inte liksom :S ? Haha sånt där tycker jag är väldigt skumt ;) Men ja, är nog dags att släcka nu, gonatt :) <33

       

Ni kanske har märkt att jag alltid typ har gamla bilder som jag lägger upp nu för tiden, men har inte tagit några nya på år och dar, men det blir förändring på det snart jag lovar. Måste bara fixa lite saker med min kamera och sånt men sen så ska ni se, då blir det nya bilder varje dag :D

Av Fredrika - 3 oktober 2010 22:06

  

Godkväll !

Har tänkt på en sak, jag ska lägga ner den här bloggen. Inte för att jag inte gillar den ( okej , har tröttnat på den litegrann faktiskt ) men känns som jag måste börja om med en ny. Tycker den här har blivit lite tråkig, så nästa ska allt vara annorlunda. Hoppas jag i alla fall :P Men ja , det var den nyheten jag har att berätta för er. Men kommer inte hända just nu på momangen , för det kommer ta lite tid att fixa den andra men jag kommer säga till när det kommer hända ;) Nu ska jag gå och kolla på Friends ! :D <33

Av Fredrika - 3 oktober 2010 15:21

Hej alla ni!

Va lite konstigt igår, förlåt för det men nu är jag tillbaka lite igen :P

Så idag blev det en lång sovmorgon, skönt ska jag säga . Älskar att sova (a)

Men sen så blev det lite frukost , och kollat runt lite på datorn . En riktigt slappardag, men nu ska jag byta om och sen åka och möta nån tror jag :)


Igår kom jag ju som sagt hem från landet, härligt att vara i stan igen. Det var riktigt ensamt sär ute på landet, haha hade typ inget att göra :S Hoho men tur att det bara var en dag vi var där :P


Nu ska jag gå och byta om och sminka mej, höres senare puss ! <33

  

Älskar dej mer än vad du tror, förlåt för allt!  Saknar dej <333 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Soliga kvällar, underbara vänner och härliga minnen.
Det här är min , Fredrika Törnkvists, blogg. I4 år för alla som vill veta. Skrattar åt allt som är roligt och kommer ihåg allt man vill minnas! Hihi ja, det är jag det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards